Obchodní podmínky

Přejeme vám příjemný zážitek z nákupu na CoffeeKings.

Platba a doprava

Přijímáme platby kartami Visa a Mastercard. Částka se strhne z účtu až po odeslání zboží.

Doba dodání zboží se běžně pohybuje v rozmezí 1-2 dnů od nákupu. V období Vánoc, Velikonoc a jiných svátků se doba dodání může prodloužit.

Součástí všech našich kávových balíčků je doprava ZDARMA.

Doručujeme do všech zemí EU.

Ceny jsou udané v českých korunách, Euro nebo dánských korunách.

Platby u CoffeeKings jsou bez poplatků, upozorňujeme ale na to, že poplatky si může účtovat vaše banka, vydavatel karty nebo jiné zvolené platební řešení. Pro podrobnější informace se obraťte na poskytovatele platebních služeb.

Nakupovat u nás mohou jen dospělí nebo osoby se souhlasem rodičů či zákonných zástupců.

Vyhrazujeme si právo na to, že se fotografie zboží na webu mohou lišit od skutečného vzhledu zboží. Zobrazené fotografie jsou pouze informativní.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy

Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů.

Lhůta na odstoupení od smlouvy uplyne 14 dní ode dne, kdy vy nebo jiná vámi zvolená osoba (netýká se dopravce) fyzicky převezme zboží.

Pokud lhůta uplyne ve svátek, v sobotu, na Štědrý den nebo na Silvestra, lhůta se prodlužuje do následujícího pracovního dne.

Právo na odstoupení od smlouvy se vztahuje jen na soukromé spotřebitele nakupující na CoffeeKings.

Výjimky z práva na odstoupení od kupní smlouvy
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na potraviny, včetně produktů obsahujících kávu nebo čaj, jejichž doba použitelnosti je v době vrácení kratší než 90 dnů.
 

Pokud porušíte obal produktu, ztrácíte právo na odstoupení od smlouvy.

Vyšší moc

Nastanou-li zvláštní okolnosti, které nám zabrání dodržení dodací lhůty, můžeme se odvolat na vyšší moc. Příkladem vyšší moci jsou stávky, požár, všeobecný nedostatek zboží, konfiskace, omezení přepravy z důvodu nemoci, mimořádné zásahy úřadů, kybernetický útok nebo výpadky sítě u nás nebo u našich obchodních partnerů, nedostatek přepravních možností.

Taková situace neposkytuje nárok na odškodnění či zrušení kupní smlouvy.

Postup v případě odstoupení od smlouvy 

Pokud chcete uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, pošlete nám e-mail a vyčkejte na schválení práva na odstoupení od smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit telefonicky, prostřednictvím chatu a podobně.

Odstoupit od smlouvy nelze odmítnutím převzetí zboží či nevyzvednutím zboží, aniž byste nám oznámili, že odstupujete od smlouvy.

Lhůta pro odstoupení je dodržena, pokud odešlete oznámení o odstoupení od smlouvy před jejím uplynutím. 

Vrácení zboží a náklady na odstoupení od smlouvy
Pokud si nákup zboží rozmyslíte, zašlete nám zboží bez zbytečného prodlení, nejpozději do 14 dnů poté, co jste nám oznámili, že si přejete nákup zrušit. Lhůta je dodržena, pokud zboží vrátíte před uplynutím 14 dnů.
 
Vrácení zboží však musíte zaplatit sami.
Vrácení peněz v případě odstoupení od smlouvy
Když odstoupíte od smlouvy, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi.
 
Částku vám vrátíme bez zbytečného odkladu a v každém případě do 3 dnů ode dne, kdy jsme obdrželi vámi vrácené zboží.
 
Částku vám vrátíme stejným platebním prostředkem, který jste použili při původní transakci, ledaže byste výslovně souhlasili s jiným způsobem.
Vyzkoušení zboží a obal
Právo na odstoupení smlouvy neznamená, že máte bezpodmínečný nárok na vrácení celé částky za zboží. Jestliže bylo se zbožím nakládáno tak, že už nemá žádnou hodnotu, nemáte nárok na vrácení peněz za koupi. Abyste se vám vrátila celá částka, musí být zboží použité ve stejné míře jako před nákupem v běžném kamenném obchodu. Před vrácením zboží se ujistěte, zda by kamenný obchod akceptoval míru použití, kterému zboží bylo vystaveno. Máte tedy právo si zboží prohlédnout a vyzkoušet, pokud to nepoškodí hodnotu zboží.
 

Zboží musíte vrátit v původním obalu.

Také byste měli zajistit, aby zboží při vracení bylo řádně zabaleno. Dokud zboží neobdržíme, nesete riziko za zásilku/zboží vy. Proto si uschovejte doklad o zásilce a případně také číslo pro sledování zásilek.

Reklamace v případě vady zboží
Pokud si zakoupíte výrobek s vadou – např. vada materiálu nebo výrobní vada – platí obecná pravidla. Pokud v přijaté zásilce např. chybí produkty, je zapotřebí podat reklamaci do 7 dnů od obdržení zásilky.
 

Všechny reklamace musí být podány písemně e-mailem.

Zboží musí být odeslané v řádném obalu a nezapomeňte na doklad o odeslání. Doklad o odeslání zásilky, včetně informace o nákladech na dopravu a případně i číslo pro sledování zásilky si uschovejte.

Provozovatel CoffeeKings:

KPM Invest ApS 
Egelyst 25
7430 Ikast, 
Dánsko
: DK 42254770

Smlouvy se uzavírají v češtině, angličtině nebo dánštině.

go top