FAQ – často kladené dotazy
Zákazníci nám často kladou následující dotazy.
Pokud se chcete zeptat na něco jiného
Máte-li jiné otázky nebo chcete-li se zeptat na něco ohledně našich produktů, neváhejte nás kontaktovat.
Přijímáme platby kartami Visa a Mastercard. Částka se strhne z účtu až po odeslání zboží.
Doba dodání zboží se běžně pohybuje v rozmezí 1-2 dnů od nákupu. V období Vánoc, Velikonoc a jiných svátků se doba dodání může prodloužit.
Součástí všech našich kávových balíčků je doprava ZDARMA.
Doručujeme do všech zemí EU.
Ceny jsou uvedeny v českých korunách, Eurech nebo dánských korunách.
Platby u CoffeeKings jsou bez poplatků, upozorňujeme ale na to, že poplatky si může účtovat vaše banka, vydavatel karty nebo jiné zvolené platební řešení. Pro podrobnější informace se obraťte na poskytovatele platebních služeb.
Nakupovat u nás mohou jen dospělí nebo osoby se souhlasem rodičů či zákonných zástupců.
Vyhrazujeme si právo na to, že se fotografie zboží na webu mohou lišit od skutečného vzhledu zboží. Zobrazené fotografie jsou pouze informativní.
Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů.
Lhůta na odstoupení od smlouvy uplyne 14 dní ode dne, kdy vy nebo jiná vámi zvolená osoba (netýká se dopravce) fyzicky převezme zboží.
Pokud lhůta uplyne ve svátek, v sobotu, na Štědrý den nebo na Silvestra, lhůta se prodlužuje do následujícího pracovního dne.
Právo na odstoupení od smlouvy se vztahuje jen na soukromé spotřebitele nakupující na CoffeeKings.
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na potraviny, včetně produktů obsahujících kávu nebo čaj, jejichž doba použitelnosti je v době vrácení kratší než 90 dnů.
Pokud porušíte obal produktu, ztrácíte právo na odstoupení od smlouvy.
Nastanou-li zvláštní okolnosti, které nám zabrání dodržení dodací lhůty, můžeme se odvolat na vyšší moc. Příkladem vyšší moci jsou stávky, požár, všeobecný nedostatek zboží, konfiskace, omezení přepravy z důvodu nemoci, mimořádné zásahy úřadů, kybernetický útok nebo výpadky sítě u nás nebo u našich obchodních partnerů, nedostatek přepravních možností.
Taková situace neposkytuje nárok na odškodnění či zrušení kupní smlouvy.
Pokud chcete uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, pošlete nám e-mail a vyčkejte na schválení práva na odstoupení od smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit telefonicky, prostřednictvím chatu a podobně.
Odstoupit od smlouvy nelze odmítnutím převzetí zboží či nevyzvednutím zboží, aniž byste nám oznámili, že odstupujete od smlouvy.
Lhůta pro odstoupení je dodržena, pokud odešlete oznámení o odstoupení od smlouvy před jejím uplynutím.
Zboží musíte vrátit v původním obalu.
Také byste měli zajistit, aby zboží při vracení bylo řádně zabaleno. Dokud zboží neobdržíme, nesete riziko za zásilku/zboží vy. Proto si uschovejte doklad o zásilce a případně také číslo pro sledování zásilek.
Všechny reklamace musí být podány písemně e-mailem.
Zboží musí být odeslané v řádném obalu a nezapomeňte na doklad o odeslání. Doklad o odeslání zásilky, včetně informace o nákladech na dopravu a případně i číslo pro sledování zásilky si uschovejte.
Na všechny produkty poskytujeme záruku ceny. Prodáváme gurmánskou kávu a u našich produktů zaručujeme nejnižší cenu.